Det ser ut til at du bruker en gammel nettleser, som kan medføre at alt ikke fungerer eller ser ut som det skal.
  • Når mottar jeg min bestilling?

    Alle varer som er tilgjengelige for kjøp finnes på lager. Er varen utsolgt står det opplyst på produktsiden og det er ikke mulig å kjøpe den.

    Om du bestiller innen klokken 14:00 en helgefri hverdag så sendes din ordre normalt samme dag. Leveringstiden til Norge er på 2-3 virkedager. 

     

  • Står det Vuxen.no som avsender på pakken?

    Nei, vuxen.no står ikke noe sted på pakken. Vi bruker en kjedelig brun eske og en nøytral og diskret avsender for din diskresjon.

     

  • Hvordan sporer jeg min pakke?

    Når din ordre har blitt pakket på vårt lager sender vi en leveringsbekreftelse til din e-postadresse. Der vil du finne informasjon om ordren og en link til PostNord for å kunne følge forsendelsens vei fra vårt lager til ditt nærmeste utleveringssted.

     

  • Tilkommer det kostnader for toll eller moms? 

    Nei. Den prisen du får oppgitt i nettbutikken er den du betaler. Din bestilling blir sendt i fra vårt sentrallager i Sverige, men for deg som kunde er det som om du hadde kjøpt i fra en butikk som sender fra sitt lager i Norge. Vi tar oss av all toll/moms-håndtering og det er ingenting du behøver å tenke på.

     

  • Kan jeg endre eller avbestille en ordre?

    Om bestillingen din ikke har blitt pakket kan vi fortsatt endre eller avbestille din ordre. Vårt lager pakker normalt sett din bestilling samme dag, så kontakt vår kundeservice på info@vuxen.no så fort som mulig om du ønsker å gjøre en endring. 

     

  • Jeg har ikke fått hentemelding fra PostNord?

    Skrev du feil mobilnummer i kassen? I så fall går det helt fint å hente ut din pakke med kollinummeret som står i leveringsbekreftelsen. Husk bare legitimasjon!

     

  • Når kommer et utsolgt produkt inn igjen?

    Alle varer som er tilgjengelig for kjøp på våre nettsider finnes på lager. Om det ikke er mulig å legge varen i handlekurven og den står merket som utsolgt på produktsiden så har vi den dessverre ikke inne for øyeblikket. Vi får de fleste produkter raskt tilbake på lager, men visse varer kan være utsolgt lengre tid enn andre. Om du ønsker mer informasjon om når vi kommer til å få et produkt tilbake på lager kan du kontakte vår kundeservice og vi vil undersøke med leverandøren.

     

  • Hvordan kan jeg returnere en vare?

    Du har 100 dagers returrett. Returnerte varer skal være ubrukte og i samme stand som når du mottok leveransen. Intimprodukter skal i tillegg være uåpnet for at vi skal kunne godkjenne retur. Kontakt vår kundeservice på info@vuxen.no og send oss ditt ordrenummer og artikkelnummer på varen eller varene du vil returnere så vil vi sende deg en returseddel per e-post. 

     

  • Hva skjer om jeg ikke henter pakken min?

    Om du som kunde ikke henter ut din bestilling på den avtalte måten debiterer vi deg en avgift på 199 kr inkludert moms. Avgiften er nødvendig for at vi skal kunne dekke frakt- og håndteringskostnader som tilkommer. Når du gjør et kjøp forbinder du deg til å hente ut din pakke og dine varer. Senere går det bra å returnere om man angrer kjøpet. Den faktiske kostnaden for oss for frakt og returhåndtering er 500 kr ved en uavhentet pakke.

     

  • Postoppkrav

    Det er dessverre ikke mulig å bestille mot postoppkrav.

0
  • Kundeservice:
    info@vuxen.no

  • Din ordre sendes samme dag om du bestiller før kl. 14:00

  • Diskret leveranse, anonym avsender